Gittes stuvkälla

Ja idag var jag på Gittes igen!! Faktiskt inte för att handla tyger denna gång, även om jag nu ändå kom hem med en kasse ; ) Men det blev bara litegrann, sånt jag var T V U N G E N att ha. Mitt egentliga ärende ner dit var att titta på mönster. För att vara en sådan stor butik tycker jag faktiskt de har snålt utbud. Men troligtvis hitta jag det jag sökte, dvs mönster till min bröllopsklänning. Kan inte berätta eller visa bilder, eftersom min blivande är här inne och snokar ;) Det ska ju vara superhemligt till självaste dagen!


Kommentarer
Postat av: Tina

Va kul att ni ska gifta er!!! Och va roligt att göra klänningen själv. De e ju sånt som är extra krydda, eller hur?

Nu har jag också startat en blogg, fast den är helt ny, och jag är helt väck på sådant, men det blir kanske bättre med tiden. Kika gärna in någon gång då och då eller så kanske du har något bra tips till mig...

2010-08-12 @ 13:57:14
URL: http://unique-uniqueforyou.bloggspot.com
Postat av: skurken

Ja det ska bli superroligt! Längtar!!! Det är faktiskt A. pappas sambo som ska sy den, hon sydde en bröllopsklänning i våras, s när hon hörde vad det skulle kosta o hyra så erbjöd hon sig ;)



jag har försökt gå in på din sida men kom inte in. jag får prova igen!

2010-08-12 @ 22:03:19
URL: http://skurken.webblogg.se/
Postat av: Mcoist

Jasså du tycker jag snokar! Det enda jag vet är att du kommer vara underbart vacker i den.

2010-08-22 @ 23:41:31
Postat av: skurken

klart du får vara här inne sötis ;) vi kommer bli lika fina båda två VET jag!!!

2010-08-23 @ 13:23:31
URL: http://skurken.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0