lära sig nått??

Är det inte det man brukar säga, att man lär sig av sina misstag. Var ju inne i stan och frågade efter nya knivar till min overlock, jo tjena!! För det första så var det en beställningsvara, såklart, sen skulle de kosta ca 400 kr. Hade tänkt mig typ runt 150 kr. Blev så besviken både på butikens service o att jag insåg att jag inte skulle hinna få tag på några knivar i tid (lillkusinens födelsedag). Jaja i värsta fall hade jag ju kunnat sy på min vanliga maskin till honom, men det är ju inte samma sak. Fick ett förslag att försöka lämna dem för slipning, hade ju inget annat val kändes det som. Men det gick inte heller!

Min sambo är ju verkligen super, han har kört hit o dit och resultatet blev att han kom hem med ett par NYA knivar. Kan man bli barnsligt glad, så blev jag det då :) han är en klippa! Min lärdom av detta är -försök inte klippa i nålar med overlocken och gå till den andra syaffären hädanefter!!!!

Efter detta så har jag sytt massor, på 3 dagar har jag hunnit med 1 par byxor och 1 par shorts till lillskurken, 1 par matchande byxor med lång mudd till stora skurken, 1 par byxor och 1 mössa till kusinen och 2 par mössor till bättre behövande. Glömde såklart att ta kort på kusinens kläder, men jag väntar på foto från dem, så vi får se när det blir. Kommer fler bilder sen...


                                                   

//

Kommentarer
Postat av: zara

Tack! Fina kläder du gör.. Älskar byxorna med mudd!

2010-08-01 @ 21:31:05
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: Mcoist

snygga mössor!

2010-08-08 @ 10:12:12
URL: http://mcoist.blogg.se/
Postat av: Elinor

Oj vad duktig du är på att sy! Blir riktigt inspirerad. =)

2010-08-17 @ 08:18:07
URL: http://elliegyll.blogg.se/
Postat av: skurken

Tack så mkt, vad glad jag blir!

2010-08-18 @ 21:35:25
URL: http://skurken.webblogg.se/
Postat av: Angelica

Halloj! :)



Det är min flickas fina mössor som ligger och väntar, hoppas lapparna kommer snart, vill ju så gärna ha dem nu ;) Men men, jag vet ju att det inte är ditt fel så jag väntar med spänning tills dagen de kommer... :)Iza kommer att bli superfin i dem... Du får gärna lägga upp bild på henne med dem på om du vill...



Har ju även beställt fin fina byxor i draktyg till Iza och så ville jag gärna haft en fin fin klänning i samma modell som den hon har från POP(samma modell som den med taxarna på) oxå... hoppas du ångrar dig ;)Får väl tjata lite skratt



Du syr verkligen jättefina grejer...hoppas fler vill beställa, de kommer inte bli besvikna... :)

Iza planerar redan nästa beställning ;)



KRAMizzar :)

2010-08-18 @ 21:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0