Första mössan på min overlock

När jag fick min overlockmaskin, tog det 3 dagar innan jag ens hämtade ut den från posten, minst 1 vk innan jag VÅGADE sy på den. Hmm...varför det kan man ju undra, jag skulle tro det var en blandning av pressen på mig själv (för den kostade faktiskt en massa pengar, tänk om jag inte ville/kunde/tyckte om att sy på den). Men oj vad jag har använt den mkt nu, är så glad att A. hjälpte mig o komma till skott, utan honom hade det kanske tagit ännu längre tid :)

Det första jag sydde var en mössa, hade ju lite lagom blivit av med mitt mössmönster, så efter många omritningar av mönster och konstiga provmössor, blev jag färdig med det nya mönstret lagom tills overlocken skulle börja användas. Sen tar det ju inte så lång tid o sy en mössa så det är ju också en anlednning. Ser ju snabbt ett resultat, blev supernöjd!




//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0