Syträff

Imorgon lördag ska jag på den efterlängtade syträffen. Vi är ca 10 sygalna mammor som ska träffas o sy HELA dagen lång. Gissa om jag har klippt och ska klippa ännu mer, så jag kan sy för glatta livet imorgon UTAN att bli störd : )  

Vi ska ha ett litet lotteri, min sylust har varit som bortflugen nu under nån veckas tid, så jag har faktiskt gjort ett kakfat som blir mitt bidrag till lotteriet. Hoppas någon blir nöjd!! Det är Rörstrands serie mon amie.



   

Så imorgon kommer jag att befinna mig på grand hotel TIDIGT.

//

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad kul att du blev inspirerad av min tunika:) Ser fram emot att se vad du hittar på till dig själv!! Visst var det så himla roligt?!! Det enda jag är lite missnöjd med är att jag inte lyckades norpa ditt fina kakfat i lotteriet:( Har du fler till försäljning?!!

2011-02-06 @ 22:28:56
URL: http://hillefant.blogspot.com/
Postat av: Isabella

Fint! Ett sånt hade jag också velat göra :)

2011-04-09 @ 11:42:18
URL: http://sensuellaisabella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0