Måsen kakfat




Samlar man på måsen servisen, som både jag o A har gjort. Så är det ju lite extra roligt när man kan ha ett sådant här tillhörande kakfat. Idiotiskt tycker säkert vissa.....men det blev sååå bra!!


//

Fina Lowa



Idag var min stora skurk hos Lowa. Hon fyllde 3 den 23 dec, så nu var det dags för barnkalas. Vad köper man till en tjej om har det mesta?! Syr ett par byxor...helt enkelt! Så det fick bli ett par med lång mudd. Det syns inte på bilden men mudden är randig, vit/rosa. Visste inte riktgt stl, för hon är rätt mkt tunnare än min stora skurk. Så det fick bli lite på måfå. Men när min skurk provade byxorna i morse (sydde dem sent igårnatt)  så satt de lite tajt på honom, o då visste jag att byxorna skulle sitta bra på Lowa ;) och mkt riktigt. Fick denna finfina bilden på facebook.

//

Bjuder på 3 bilder!


Här har A vigselbeiset i högsta hugg ;) Nu är vi man & fru!!



Kallt kallt!! Här står vi utanför kyrkan.


Här ser man min ring med ett hjärta i. Ringen är min förlovningsring och vigselring i ett. Visst är min brudbukett snygg ;) 18 rosor gjorde den såhär fin!!

Bildregn!!

Har gjort en del smycken....fast det var ett tag sen ; ) En del är redan sålt...







Har inte hunnit och stansa i detta halsband ännu. Gör sig inte riktgt på bild, men jag använder det riktigt ofta!


Denna ängel finns kvar, den är rätt stor, ca 4 cm lång





Det står princess på den lilla kronberlocken.





Fatet gjorde jag till syrran. De var bjudna hem till kompisar och istället för att ha med sig en blomma så blev ju fatet perfekt.


//

RSS 2.0