Jag har fått en AWARD

För ett bra tag sen fick jag en award av snälla Tina, hon gör otroligt fina vuxenkläder. Har jag några bekymmer med mitt "syande" så är det till henne jag vänder mig :) 

 


Awarden ska skickas vidare till bloggare som som har mindre än hundra besökare och man ska även berätta åtta saker om sig själv,vilket inte är det lättaste.....

1. Uppvuxen bak på en Mc.

2. Har väldigt många ideer som min man ALLTID blir indragen i.

3. Är den bästa racerföraren enligt min stora skurk.

4. Träffade min finfina man när jag var 16 år.

5. Drömmer om mitt kommande turkosa golv i sovrummet.

6. Ärtsoppa o fästingar är det värsta jag vet.

7. Klipper håret på hela min familj.

8. Jobbar som förskollärare

Sen ska jag då ge denna award vidare vilket inte är det lättaste... men Anna och Jessica tycker jag är värda en award :) Dem syr superfina barnkläder !!

//

Min klänning

Nu chockar jag nog Tina http://unique-uniqueforyou.blogspot.com genom att göra ett inlägg så snabbt efter förra :) Men det var ju tack vare henne som jag faktiskt blev färdig med min klänning. Ibland är jag dum som inte alltid har mönster när jag ska göra nått, så jag körde helt enkelt fast. Men sen en dag i sommar stod hon på min uppfart med sin hoj och då passade jag på att fråga hur jag skulle göra med halsrigningen. Så äntligen blev den färdig.... o jag som tänkt kasta den :(
Självklart är där smågrejer som jag inte blev fullt nöjd med, men det var 1:a klänningen jag sydde till mig själv. Köpte ju tyg till 1 klänning till, men det får bli ett projekt till våren, för det var också sommartyger, precis som dessa.




 

Här kommer även en bättre bild på jeansshortsen jag visade igår



//

På tiden jag uppdaterar

Det är väl konstigt att det ska vara så svårt att uppdatera här. Men mannen jobbar o då passar det ju bra att sitta här framför datorn en fredagkväll...not : ))
Jag har sytt lite under sommaren men har ju tyvärr inte fotat så mkt. Men jag slänger in lite bilder på det som fastnat i kameran.






Inte så lätt att ta kort "in action", men lillskurken fick en tröja och kusinen fick en liknande.
Shorts har det gått en del i sommar, här blev det ett par i stretchjeans. Tyvärr ser man inte dem så bra på bilden, men han fick en ficka på ena skinkan ojojoj vad nöjd han blev. Fickor MÅSTE det vara på byxorna om han ska ha dem på sig...nu börjar kraven komma :)



Hösten har ju börjat komma och pojkarna behövde nya mössor. Stora skurken valde tyg o de skulle ha samma...



//

RSS 2.0