Mössor i värmen

Molnmössorna (blå/röd) är beställningar. En på mitt jobb ville ha en röd och när jag sytt den färdigt blev jag osäker på hennes huvudstl så jag fick sy en till ;) så därför har jag en extra som är till salu....








//

Byxor på beställning!

Dem oranga molnbyxorna är en beställning till en söt liten Paula. Alltid kul när kunder är nöjda och återkommer :)Den långa mudden går till knäna och är lite puffig över låren.




Dessa randiga byxorna är till mina skurkar. Det var bara den stora skurken som fick fickor, guuuuud vilket meck det var o få till det (har inte sytt byxor med fickor på insidan förr). Men skurken skulle tvunget ha fickor, annars ville han inte använda byxorna. Var ska han annars ha sin dunderhonung ;) ????
Byxorna är gjorda i en härlig limegrön velour, fickorna gjorde jag i ett tyg med vita elefanter för att det skulle bryta av lite.




//

Nya tröjjor!!!


Jag har blivit extremt dålig på att uppdatera min blogg, men nu har jag blivit färdig till o ta kort på en del av kläderna jag sytt. Pojkarna behövde nya tröjor .... dem växer så det knakar!!


 

Detta är lillskurkens tröja, den stora skurken har fått en exakt likadan. Ibland är det viktigt att kläderna ska se likadana ut (enligt stora skurken då) ;)












//

RSS 2.0