Sommarshorts

Hittade 2 par shorts som jag sydde till den stora skurken strax innan sommaren började. Han har i stort sett levt i dem, han säger att de är så mjuka o sköna ;) Eftersom jag har mudd i alla byxor/ shorts jag syr blir han lite "bortskämd" med att inget klämmer runt magen. När jag vill att han ska ha "köpejeans" på sig tar han av dem såfort han får...den stackaren. Men vem varken vill eller kan leka i stela jeans egentligen!!!???



                                                               


Igår var jag hemma hos en kompis o skålade i champange. Det är inte varje kväll man blir bjuden på nått sånt gott, vi hade nått alldeles speciellt o fira!!!






//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0