Ett par shorts

Min store skurk har fått ett par exakt likadana shorts, som han tycker sååå mkt om. Nu när han skulle stå modell för dessa vägrade han först stå still och sen ville han inte ta av dem :)  Så shortsen måste ju vara sköna, men hans ställning i soffan gör det tyvärr inte så lätt att se hur de sitter på. Nu är de utlagda på tradera iallafall, om någon skulle vara sugen på att köpa dem!


                                                        


Idag fick den lille skurken sina första par skurken shorts.  Återkommer med bild men de är gröna med gå/vit randig mudd. Enda nackdelen är att jag glömde ta bort en nål när jag skulle sy den sista sömen på dem, så underkniven fick sig lite stryk. Nu klipper min overlock inte alls bra, så imorgon är det jag som hänger utanför syaffären i stan för att köpa ny. Typiskt nog fyller ju barnens ena kusin 2 snart o ska firas på lördag. Så jag måste ju hinna sy hans present tills dess..... Håll tummarna för mig att de har knivarna på lager!


//

Kommentarer
Postat av: Angelica

Håller tummarna så de blir blåa :)



KRAM

2010-07-26 @ 23:16:23
Postat av: skurken

åh tack sötis!!

2010-07-26 @ 23:17:37
Postat av: Elin

Tackar för tipset om din blogg via FB! Här kommer jag med största säkerhet titta in titt som tätt ;)

Superfina grejer gör du verkligen!

Kram Elin

2010-07-27 @ 00:56:43
Postat av: Emelie

Superfina shorts!

Javisst har vi kollat på Ernst ;-).

Mannen tyckte att göra bockarna var lite kruxigt, sen finns det ju liksom inga mått utan man får chansa sig fram lite.

Hoppas slutresultatet blir bra nu med bara ;-).

2010-07-28 @ 23:04:08
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0