Hur och varför?!

Tanken med denna blogg är att jag ska kunna visa det jag syr och kanske i min tur inspirera någon! Det blir nog en hel del sytragglande, men såklart även en del annat.

Jag har sytt ett tag nu, började när jag var mammaledig med min "stora" skurk. Jag är inte så stormglá i cars, spiderman, musse mm som det tyvärr nästan bara är att välja på när det gäller pojkar. Nu generaliserar jag inte ;) Det var detta i allafall som fick mig att börja sy på riktigt. Jag har alltid tyckt om att sy och sticka men nu hade jag ju verkligen en orsak till o lära mig ordentligt. Det var svärmor som hjälpte mig att sy ihop "stora" skurkens första par byxor och på den vägen är det. Nu är jag mammaledig med den "lilla" skurken, och lagom till detta har jag fått min första overlock maskin....jag är i himmelriket :)

Det sys varje kväll såfort mina småttingar ligger i sina sängar. Min blivande går då ut i garaget o fixar med sitt ;) i skrivande stund är han fortfarande där ute.... *hjärta*

// 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0