Min lille skurk

Eftersom jag vet att min lille skurk kommer börja dregla inom de närmaste månaderna har jag sytt lite dregglisar till honom. Blev en bunt som jag vet kommer gå åt. 

      

Min store skurk ville ju såklart också ha, men han dreglar ju inte, mer än när han sover med öppen mun ; ) så han får ha sina 2 som "halsdukar". Självklart måste ju storebror och lillebror matcha varandra i mellanåt så det blev en mini och en stor. Det är så roligt för han blir så glad och nöjd när han får nått jag sytt!! Det är nog den finaste komplimangen för mig .... 

     

//

Kommentarer
Postat av: Angelica

Superfina grejer du har sytt, Iza gillade dem oxå :)



KRAM

2010-07-26 @ 23:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0