Julmarknad i stan


Tyvärr var det nått som jag inte själv hann gå på eftersom vi hade kalas här hemma för den store skurken. Men Diana skulle ha ett bord där, så hon var så snäll o erbjöd sig att sälja lite av mina saker :) . Detta var vad jag hann få ihop på några tim fixande, kommer kanske fler tillfälle då jag har lite bättre tid o kan få ihop något mer rejält. Återstår att se om hon fick något av det sålt.

                 
                  gympabyxor, scarfsar och några mössor



                       
                  
                   tre kakfat!



//

Kommentarer
Postat av: Anna

tack för dina ord! Kram

2010-12-09 @ 21:42:54
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Tri&Mar

Hejsan! Så kul att jag hittade hit, en helt ny blogg för mig. Vilka fina kakfat du gjort! Vad är det du användt emellan, ''pinnen''. Har också tänkt göra kakfat fast på fot endast men detta var ju jättefint!!

2010-12-14 @ 22:37:16
URL: http://triomar.blogspot.com
Postat av: E.

Tack så mkt! Det är en jängstav som jag använder.

2010-12-28 @ 23:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0