Ny tröja!

Vet att det är mkt tjat om tröjjorna, men nu var mamma här igårkväll och hjälpte mig få ordning på mudden. Kortade ner den REJÄLT och såhär fint blev det. Precis så som det ska se ut.
Har en tajt mudd längst ner på armarna, skulle kanske varit vit, såhär i efterhand. Kan inte heller bestämma mig om jag ska sy en raksöm på mudden, eller med tvillingnål eller helt enkelt låta bli : ) o var ska jag sätta skurkenmärket....petitesser egentligen!!!


Hade ingen fotovillig kille!




                   

                    

//


Kommentarer
Postat av: Jessica

Det blev ju jättesnyggt! Nu kan du ju sy tröjor för glatta livet! =)Ska vi ta en beställning snart??

2010-11-07 @ 20:04:48
URL: http://www.lillanovak.blogspot.com
Postat av: Elinor

Åh, det blev super, superfint ju. Kanske jag med kommer med en beställning snart! ;) kramar

2010-11-09 @ 17:02:11
Postat av: Jenny

Hej Evelina,

Hittade denna sida av en slump...

Vad duktig du är jag kan ju inte sy en rak söm:). Undrar om du kan sy 2 likadan mössor till mig och Selma. I något roligt tyg.

//Jenny

2010-11-09 @ 20:55:02
Postat av: evelina

Jessica, : tack så mkt. Tror jag väntar till efter jul innan jag köper mer tyg. Vill du vänta tills dess så hojta till, annars förstår jag om du beställer redan nu! Tycker du allt får uppdatera din blogg nu ; )



Elinor: tack så mkt, ja klart du får ; )



jenny: klart jag kan sy mössor till dig. Kolla bland mina tyger o hör av dig sen!!

2010-11-15 @ 09:24:25
URL: http://skurken.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Såg en mössa på din sida med rosa elefanter har du inte det tyget ta det med bruna elefanter eller det med igelkottar...tack så länge!!!

//Jenny

2010-11-17 @ 22:40:20
Postat av: evelina

Jenny: är inte här inne så ofta :(

vad är det för stl du vill ha på mössorna,(dam/herr, barn vilken ålder) ?

jag har brunt tyg med vita elefanter och de gråa igelkottarna kvar!

2010-11-24 @ 23:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0