Byxor för hela slanten!!

Äntligen har jag sytt ett par drakbyxor till stora skurken o hans "fjälla". Byxorna behöver ju inte vara exakt likadana, blir så jobigt o ha koll på vem som är vems, så fjällan får de med limegrön mudd. När jag ändå höll på så sydde jag ett par i turkos strechmanschester med brun mudd till, blev skitsnygga. Gjorde sig inte riktigt på bilden bara!

                                         
                                                



                                       



                                            


                                                              

//

Kommentarer
Postat av: Angelica

Yepp!!!

Iza var galet förälskad i sina nya byxor :)

De satt superfina på henne och hon sa flera gånger: -"Det är mina byxor mamma" och jag svarade med ett leende : -"ja iza, det är dina byxor"...



Ska se om jag kan lägga upp bilder på dem när hon har dem på sig :)



KRAMizzar



P.s hon var zuper fin i sina nya mözzor oxå :)

Tack snälla du för fin fina kläder till fin fin liten/ stor tjej :)



2010-09-20 @ 22:25:12
Postat av: Anna

Jaså här va det ny blogg!? :) Va skoj!

Tack för din kommentar. Jag är också otroligt känslig som person och det blev ju inte direkt bättre efter Hedda! haha, men så länge vi gråter glädjetårar tycker jag inte det gör ngt!



Kramar till dej

2010-09-24 @ 12:46:18
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0