Sjukdom!

Känns som om vi alltid är sjuka här hemma, jag brukar *peppar peppar* oftast klara mig, men nu efter att inte ha fått sova ordentligt på 3 vk, så har det tagit ut sin rätt. Har feber och är helt genomförkyld. men nu ska lillskurkens D U M M A öroninflammation bort, har jag bestämt. Det är tredje pencillinsorten så vi får hoppas denna hjälper.

Så det har varit ett uppehåll med allt vad symaskiner innebär, men nu de senaste dagarna så har jag fått lite eld i baken igen. Hade lite beställningar jag var tvungen att göra färdigt.

Här är ett gäng mössor. Syrrans familj behövde lite nya mössor, pappa S som cyklar varje dag till jobbet (säger han iallafall ;) ) ville ha tyget med pussel, deras minsta ville ha den grönrandiga (hon är nog lika grön som jag ;) ) och hennes storasyster valde den limefärgade. Den helgröna mössa blev lite stor så den får jag ge till min egen blivande, så han inte fryser när han är ute sent i garaget om kvällarna !!!




                               

Kommentarer
Postat av: Carolin

Hej. Kom in på din blogg genom jagegomoi:s blogg. Superfina byxor o mössor du syr. Syr du till andra "utomstående" också? I sådanafall vad ta du för byxorna o mössorna?

Mvh Carolin

2010-09-23 @ 13:07:35
Postat av: Skurken

Hej! Kul att du gillar det jag syr! Jag tar 100kr för en mössa och 200 för ett par byxor med lång mudd i benen. mvh

2010-09-24 @ 10:02:06
URL: http://skurken.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0