Äntligen lite snö!!!

Det blir små inlägg då och då. Har inte sytt sådär väldans mkt nu i höst. Hade hoppats att sylusten skulle komma tillbaka eftersom jag gick ner i tid på jobbet. Men det har varit rätt mkt runt omkring ändå. Men nu har jag både köpt en ny (gammal) symaskin och lite nya tyger. Så kanske kanske blir det att jag syr en del nu :) . Har klippt ut 4 matchande tröjor till skurkarna. Tänkte hinna sy en halskrage till den stora skurken också eftersom han klagar på att alla köpta halskragar kliar. Så jag hoppas att sylusten ska hålla sig ett tag nu :)

Sydde färdigt mina gardiner i vardagsrummet nu till advent, gardinen som jag har i mitten är visserligen köpt men de två i småfönstrena sydde jag ihop en kväll. Blev rätt nöjd faktiskt. Frågan är om det blir för vitt när vi ska måla om i vardagsrummet efter jul....jaja senare bekymmer!! Återkommer med bilder på det.


Får väl sätta mig o sy lite nu!!


//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0