Apor & Moln !!

Hittade några mössor som jag inte blivit färdig till o visa. Dem turkosa och rosa mössorna ska ett syskonpar få i försenad födelsedagspresent. Hoppas dem kommer sitta bra!! Den blåa molnmössan sydde jag till en arbetskamrats pojke. Tjänster och gentjänster ;) 

Det är ett nytt mönster nu också, syns kanske inte så tydligt på bilden. Gjorde mönstret lite "högre" och smalare upptill. Blev lite osäker när jag satt och gjorde mönstret. Så när jag hade sytt en provmössa i Min lilla skurks storlek gick jag upp och provade den på honom. Kruxet var bara att han låg och sov för kl var 22 på kvällen,  men han vakande inte ;)  Usch nu lät det ju som jag tyckte mitt mönster var viktigare än hans sömn, det gör jag såklart inte!! Ville ju mest bara veta om det blev bra. 




//

Kommentarer
Postat av: Unique-Tina

Fina mössor!!! Jag ritar gärna av dina mönster någon gång när vi ses. Som du skrev i blogginlägget, tjänster och gentjänster ;)Du har ju fått lite mönster av mig. Kanske dax för en syträff på tu man hand...? Hör att du har ny maskin. Måste va roligt. Kram

2011-12-11 @ 21:28:26
URL: http://www.unique-uniqueforyou.blogspot.com
Postat av: E.

Tack tack! klart du får rita av dem :) Maskinen är en gammal goding :))Kom att tänka på den där syträffen vi prata om, när männen skulle kocka till oss under tiden!! Den får vi ju se till att den blir av

2011-12-11 @ 22:27:57
Postat av: Johanna

grymt fina! Hoppas mamma kommit ihåg va jag önskar mig till barnen. Önskar jag själv fick tummarna loss. Du inspirerar!

2011-12-15 @ 22:50:51
URL: http://www.ornsbergsmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0