Nya tyger


Har inte hittat någon söm som jag varit supernöjd med att ha längst ner på tröjor. Men nu på min nya (gamla) maskin hittade jag denna. Blev faktiskt väldigt nöjd med den. Så det är nog en jag kommer köra hårt på :)







Min stora skurk var inte jättesugen på att prova tröjan. Men en halvdan bild fick jag. Man ser kanske inte riktigt vad det är på armarna, men det ska föreställa ruter, klöver, hjärter och spader! Jag har nog haft tyget till ärmarna i ca 1 år, tyckte det var jättefint när jag beställde det, men sen har jag inte haft något att sätta ihop det med. Så först nu blev det något av det.




Grönt och brunt är väl ingen hemlighet att jag gillar o matcha :)





Jag har bytt "ställe" på mitt märke skurken. Satte det på framsidan längst ner nu. Får se om jag blir nöjd med att ha det där istället. Ilandsproblem!! har tyvärr inga bilder på den lilla skurken. Han har kommit in i en fas där han vägrar o byta tröjor. Tröjan som det ska bytas till måste vara fräckare än den han har på sig, inte så lätt alltid.



//

Kommentarer
Postat av: Unique-Tina

Mitt i prick med den sömmen till att fålla trikå.

Heja Evelina!!!

2011-12-11 @ 21:30:55
URL: http://www.unique-uniqueforyou.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0