Vad jag hann tillverka i lördags!!!


Syträffen var såååå lyckad i lördags. Vi var 12 st i lite olika åldrar som sydde och traggade om vartannat. Vi hade knappt tid och äta lunch som var bokad på rosegarden. Jag hann sy 1 par byxor och 3 tröjor till den stora skurken, och den lille fick 1 tröja. Hade klippt ut mer till minstingen men tiden blev knapp ;)

Här är lillskurkens raglantröja...




Här står den "store" med MIN sax i högsta hugg. Dessutom min tygsax!! Men den är inte i det bästa skicket längre, undra vem och vad som är klippt med den.....
Denna tröja blev den "store" mest glad för, ville han ha på sig direkt!



Bilartröjan blev lite stor i ärmarna, men det är redan tillfixat, så den sitter bättre nu!





Byxorna är i en underbar velour, färgen är turkos och mörkblå.......



Blev riktigt nöjd, speciellt med tröjorna....

Tack krokkofin för en riktigt rolig dag, det hade du fixat super!!

//






Kommentarer
Postat av: Elinor

Verkar ju trevligt det där och så himla fina kläder du har sytt. Får nog ta och beställa några kläder till Saga av dig sen. kram

2011-02-09 @ 21:12:39
Postat av: Elinor

Verkar ju trevligt det där och så himla fina kläder du har sytt. Får nog ta och beställa några kläder till Saga av dig sen. kram

2011-02-09 @ 21:12:59
Postat av: evelina

tack va snäll du är!! allt bra med er annars?? måste hitta en tid seno tjabba lite! kram

2011-02-09 @ 21:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0