Fina Lowa



Idag var min stora skurk hos Lowa. Hon fyllde 3 den 23 dec, så nu var det dags för barnkalas. Vad köper man till en tjej om har det mesta?! Syr ett par byxor...helt enkelt! Så det fick bli ett par med lång mudd. Det syns inte på bilden men mudden är randig, vit/rosa. Visste inte riktgt stl, för hon är rätt mkt tunnare än min stora skurk. Så det fick bli lite på måfå. Men när min skurk provade byxorna i morse (sydde dem sent igårnatt)  så satt de lite tajt på honom, o då visste jag att byxorna skulle sitta bra på Lowa ;) och mkt riktigt. Fick denna finfina bilden på facebook.

//

Kommentarer
Postat av: Tina

Superfina byxor!!!

2011-01-09 @ 13:05:55
URL: http://www.unique-uniqueforyou.blogspot.com
Postat av: Angelica

Jättefina =)

Jättefin tjej oxå ;)



KRAM <3

2011-01-12 @ 06:44:23
Postat av: ella

elise var så fin i dom hon fick av er på dopet. Hon hade dom på sig igår.. Du e så duktig:)

2011-01-19 @ 19:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0