Jag har fått en AWARD

För ett bra tag sen fick jag en award av snälla Tina, hon gör otroligt fina vuxenkläder. Har jag några bekymmer med mitt "syande" så är det till henne jag vänder mig :) 

 


Awarden ska skickas vidare till bloggare som som har mindre än hundra besökare och man ska även berätta åtta saker om sig själv,vilket inte är det lättaste.....

1. Uppvuxen bak på en Mc.

2. Har väldigt många ideer som min man ALLTID blir indragen i.

3. Är den bästa racerföraren enligt min stora skurk.

4. Träffade min finfina man när jag var 16 år.

5. Drömmer om mitt kommande turkosa golv i sovrummet.

6. Ärtsoppa o fästingar är det värsta jag vet.

7. Klipper håret på hela min familj.

8. Jobbar som förskollärare

Sen ska jag då ge denna award vidare vilket inte är det lättaste... men Anna och Jessica tycker jag är värda en award :) Dem syr superfina barnkläder !!

//

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack för din kommentar, det är endast Bollibompa och Disney Junior som Alex spelar på datorn, var mer XBox spel jag var ute efter =)



Trevlig kväll!

2011-12-03 @ 19:20:02
URL: http://frusofie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0