Min klänning

Nu chockar jag nog Tina http://unique-uniqueforyou.blogspot.com genom att göra ett inlägg så snabbt efter förra :) Men det var ju tack vare henne som jag faktiskt blev färdig med min klänning. Ibland är jag dum som inte alltid har mönster när jag ska göra nått, så jag körde helt enkelt fast. Men sen en dag i sommar stod hon på min uppfart med sin hoj och då passade jag på att fråga hur jag skulle göra med halsrigningen. Så äntligen blev den färdig.... o jag som tänkt kasta den :(
Självklart är där smågrejer som jag inte blev fullt nöjd med, men det var 1:a klänningen jag sydde till mig själv. Köpte ju tyg till 1 klänning till, men det får bli ett projekt till våren, för det var också sommartyger, precis som dessa.




 

Här kommer även en bättre bild på jeansshortsen jag visade igår



//

Kommentarer
Postat av: Unique-Tina

Så fin den blev, Evelina!!!

En klänning helt i min smak. Kul att jag kunde va till hjälp.

2011-09-27 @ 21:34:26
URL: http://www.unique-uniqueforyou.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0