stjärntyger!!






har sytt nya gardiner till vardagsrummet. Efter vi målade rummet vit tyckte jag att det behövdes gardiner i fönstrena. Tog tyg som jag hade hemma, tyvärr är det i det tunnaste laget!




Var inne på lyckliga Hildur i stan och köpte spets som jag kunde ha runt gardinerna, istället för att sy band.





Köpte billiga linnen, lite längre modell. klippte sen lite i en gardin och såhär blev resultatet!!! ganska nöjd. Vill inte använda mina favorit underklänningar på jobbet, så detta blev ett bra alternativ. Synd bara att lillskurken fick tag på min bästaste tygsax o klippte i baken. Då gick luften ur mig lite så jag har inte orkat fixa till det ännu!!


//

Kommentarer
Postat av: Tina

Hörde av din make om din briljlanta idé att sätta spets på långlinnena!!! Kommer kanske att härma dig där. Ser fram emot vår träff snart :))) Kram

2012-02-16 @ 18:13:43
URL: http://www.unique-uniqueforyou.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0